SHOP ETTER PASSFORM
Høydepunkter
SHOP ETTER KATEGORIER
Høydepunkter
SHOP ETTER KATEGORIER
Hva gjør jeg hvis varen min ble skadet under transport?
Hvis en artikkel som du har mottatt fra oss er skadet, kan du selvfølgelig oppgi dette som årsak til returen og sende den tilbake til oss gratis sammen med returseddelen. Du finner all informasjon om retur under "Hvordan sender jeg en retur?"
Var dette svaret nyttig?
Tilbakemeldingene dine er viktige for oss. De hjelper oss å bli bedre.
Var dette svaret nyttig?
Tilbakemeldingene dine er viktige for oss. De hjelper oss å bli bedre.
Finn flere svar her
Hvordan sender jeg en retur?
Hvor lang tid tar det vanligvis før jeg får refusjonen for varene som jeg har returnert til dere?
Er det mulig å bytte en returnert vare direkte?
Får jeg refundert fraktkostnadene om jeg returnerer bestillingen min?
Hvordan kan jeg reklamere på en vare?
Må jeg betale for frakten når jeg sender en retur til dere?
Hvor lenge kan jeg returnere en vare?
Finn flere svar her
Hvordan sender jeg en retur?
Hvor lang tid tar det vanligvis før jeg får refusjonen for varene som jeg har returnert til dere?
Er det mulig å bytte en returnert vare direkte?
Får jeg refundert fraktkostnadene om jeg returnerer bestillingen min?
Hvordan kan jeg reklamere på en vare?
Må jeg betale for frakten når jeg sender en retur til dere?
Hvor lenge kan jeg returnere en vare?
Kundeservice
Fant du ingen nyttige svar?
Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.
Be om hjelp
Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss
Gratis kundeservice: Mandag - Fredag 10 - 16